10 клас_базовий модуль

 Підготовка до уроку по усіх темах.

Тести:  ttps://informatik.pp.ua/tests


Матеріал для уроків
Тема_1 Інформаційні технології в суспільстві

Урок_3. Системи числення. Навчання в Інтернеті.  Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника.

Урок_4. Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності.

Урок_5. Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування.

Урок_6. Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту.

Тема_2 Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних.

Урок_7. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент.

Урок_8. Основи статистичного аналізу даних.

Урок_9. Фінансові розрахунки.

Урок_10. Розв’язування рівнянь.

Урок_11. Розв’язування систем рівнянь, оптимізаційних задач.

Урок_12. Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.

Урок_13. Візуалізація рядів і трендів даних.

Урок_14. Інфографіка.

Урок_15-16. Розв'язання задач з різних предметних галузей.

Тема_3 Системи керування базами даних.

 Урок_17. Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення.

Урок_18. Модель «сутність-зв’язок» предметної області.

Урок_19. Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку.

Урок_20. Створення та відкриття бази даних. Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів.

Урок_21. Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Урок_22. Запити на вибірку даних.

Урок_23. Створення звітів за однією та кількома таблицями.

Тема_4 Мультимедійні та гіпертекстові документи.
Урок_24. Технології опрацювання мультимедійних даних.
Урок_25. Проектування та створення об'єктів мультимедіа.
Урок_26. Системи керування вмістом для веб-ресурсів.
Урок_27. Створення та адміністрування сайту.
Урок_28. Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа.
Урок_29. Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках
Урок_30. Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці.
Урок_31. Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів.
Урок_32. Роль електронних медійних засобів в житті людини.
Урок_33. Виконання колективного навчального проекту.
Урок_34-35. Захист колективного навчального проекту.

Середовище під модулі
Середовище векторної графіки: CorelDraw.
Середовище 3D графіки: Blender.
Середовище векторної графіки: Inkscape.

Немає коментарів:

Дописати коментар