Матеріал для уроків
Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека
2) Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. Драйвери
3) Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Резервне копіювання
даних
4) Створення образу системи, контрольні точки відновлення.
5) Архіватори. Типи архівних файлів. Операції над архівами
Практична робота 1. «Архівування та розархівування даних»
6) Інформаційна безпека. Основні дії для захисту персональних комп’ютерів від
шкідливого програмного забезпечення
7) Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним
8) Антивірусні та антишпигунські програми, налаштування їхніх основних
параметрів.
Тема 2. Опрацювання табличних даних
9) Абсолютні та мішані
посилання
10) Функції в
табличному процесорі
11) Математичні та
статистичні функції
12) Логічні функції
13) Практична робота № 4. «Використання математичних, логічних і статистичних функцій табличного процесора»
14) Діаграми
15) Вибір типу та
побудова діаграм. Зображення рядів даних
16) Практична робота № 5. «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі»
17) Сортування. Електронна таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти
18) Прості та розширені
фільтри
19) Обчислення
підсумків. Умовне форматування. Експорт та імпорт електронних таблиць
20) Практична робота №
6. «Вибирання даних в електронних таблицях».
Тема 3. 3D-графіка
21) Тривимірна графіка.
Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою
22) Редактор 3D-графіки
Blender. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування,
обертання об’єктів. Принципи тривимірної навігації
23) Копіювання та
клонування, групування, вирівнювання об’єктів.
24) Рендеринг
тривимірної сцени
25) Змінення форми тривимірних об’єктів. Вершини, ребра, грані
26) Екструдування форми об’єкта
27) Графічні текстури
28) Практична робота 2. «Створення 3D-моделей у редакторі Blender»
29) Текстові об’єкти та їх редагування
30) Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації
31) Практична робота № 3. «Створення тривимірної анімації
в редакторі Blender»
32) Поняття про 3D-друк.
Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних
33) Поняття та призначення баз даних
34) Ознайомлення з системою керування базами даних
35) Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці
36) Додавання, видалення, редагування даних у базі
37) Практична робота № 7. «Редагування таблиці бази
даних»
38) Фільтрація та сортування даних у таблицях
39) Автоматизоване створення запитів у базі даних
40) Практична робота №
8. «Створення запитів на вибірку даних».
Тема 5. Алгоритми та програми
41) Поняття одновимірного масиву
42) Введення й
виведення значень елементів масиву
43) Введення й
виведення значень елементів масиву
44) Введення й
виведення значень елементів масиву
45) Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови
46) Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови
47) Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови
48) Знаходження сум і
кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані
умови
49) Практична робота №
9. «Знаходження сум і кількостей значень елементів
одновимірного масиву за заданими умовами».
50) Знаходження
максимального і мінімального значень в одновимірному масиві
51) Знаходження
максимального і мінімального значень в одновимірному масиві
52) Знаходження
максимального і мінімального значень в одновимірному масиві
53) Знаходження
максимального і мінімального значень в одновимірному масиві
54) Практична робота №
10. «Пошук значень в одновимірному масиві»
55) Алгоритми впорядкування масиву
56) Алгоритми впорядкування масиву
57) Поняття складності алгоритмів.
Тема 6. Підсумкові компетентнісні
колективні проєкти
58) Виконання навчальних проєктів
59) Виконання навчальних проєктів
60) Виконання навчальних проєктів
61) Захист навчальних проєктів.
Повторення та узагальнення вивченого
Немає коментарів:
Дописати коментар